Marko Zalar, Reckitt Becnkiser Adriatic, direktor regije Slovenija:
S podjetjem CMS Svetovanje tvorno sodelujemo že od leta 2005.
»S podjetjem CMS Svetovanje tvorno sodelujemo že od leta 2005. Pomaga nam pri analiziranju prodajnih podatkov, izdelavi planogramov in svetuje v zvezi s sortimanom izdelkov. Z nami sodelujejo pri prezentacijah pri trgovskih partnerjih in tako pripomorejo k hitrejši implementaciji novih idej na prodajnih mestih. Cilj je urejena in pregledna polica, ki končnemu kupcu omogoči hiter in enostaven nakup želenega izdelka in mu s tem izboljša nakupovalno izkušnjo, kar posledično vodi k višji prodaji v ciljnih kategorijah. V petih letih sodelovanja smo s pomočjo CMS-a uspešno začeli projekt upravljanja blagovnih skupin za večino naših ključnih kategorij z večjimi slovenskimi trgovci. To sodelovanje obsega vse od čisto osnovnih predlogov izgleda polic, do konkretnega vodenja in upravljanja samih kategorij za trgovce.
S svojim znanjem in izkušnjami so pri podjetju CMS naš nepogrešljiv partner pri upravljanju z blagovnimi skupinami.«

Če nas ne najamete vi, nas lahko vaša konkurenca.

 
[11.05.2011]
Upravljanje blagovnih skupin je proces, ki obravnava blagovne skupine kot strateške poslovne enote (startegic business units) z namenom, da v čim večji meri zadovoljijo potrebe kupca in na ta način na...

CMS svetovanje d.o.o.

Tržaška 207
1000 Ljubljana
gsm: +386 41 362 004
e-pošta: info@cms-svetovanje.si