Priročniki
[12.01.2010]
Pri strateškem upravljanju blagovnih skupin opazimo 4 ključne učinke, ki zelo direktno vplivajo na poslovne rezultate: Zmanjšuje izpad prodaje zaradi... ... več
[12.01.2010]
...ker spremeni način razmišljanja – od logike dobaviteljev na logiko blagovnih skupin in optimizacije uspešnosti na prodajnem prostoru ...ker izbolj... ... več
[12.01.2010]
Upravljanje blagovnih skupin je proces, ki obravnava blagovne skupine kot strateške poslovne enote (strategic business units) z namenom, da v čim večj... ... več
[12.01.2010]
Layout - načrt trgovine z vrisano opremo Gondola - zaključena enota sestavljena iz bay-ev Bay – osnovni element gondole, regal Facing – lice izdelka... ... več

Če nas ne najamete vi, nas lahko vaša konkurenca.

 
[11.05.2011]
Upravljanje blagovnih skupin je proces, ki obravnava blagovne skupine kot strateške poslovne enote (startegic business units) z namenom, da v čim večji meri zadovoljijo potrebe kupca in na ta način na...

CMS svetovanje d.o.o.

Tržaška 207
1000 Ljubljana
gsm: +386 41 362 004
e-pošta: info@cms-svetovanje.si